لايف ستايل

في فن

مشاهير

نهال عنبر عن عزومات رمضان: نقسم الليلة وكل واحد يجيب طبقين معه

نهال عنبر عن عزومات رمضان: نقسم الليلة وكل واحد يجيب طبقين معه

klyoum.com

وجهت الفنانة نهال عنبر نصيحتها لمتابعيها حول عزومات رمضان في ظل ارتفاع الأسعار في فيديو نشرته عبر صفحتها الرسمية بموقع Facebook.

قالت نهال عنبر في الفيديو: "أنا قولت على فكرة حلوة جدا، أنا دلوقتي 4 عائلات جايين لي، 2 جايين لي 3، نقسم الليلة، كل واحد يجيب طبقين معه، ومش عيب خالص على فكرة، بيسموها في الأجانب Dish Party، ودي حاجة حلوة جدا وأنا عملتها كتير مع أصحابي، يعني بقول لهم يا جماعة احنا هنتجمع عند فلانة أو عندي وكل واحد يجيب معه طبق أو طبقين".

وأضافت: مش لازم اللحوم والتكلفة العالية، ممكن نعمل أي حاجة من غير، نعمل سمبوسة بالجبنة، نعمل بيتزا، في حاجات كتير، نعمل كشري، أنا بموت في الكشري، في الكشري أنا اجي لكم جري، بس هو بيتخن بس يوم.

وقامت نهال عنبر وأمسكت طبق كشري وأكلته أمام الكاميرا.

يذكر أن نهال عنبر تشارك في مسلسل "بدون سابق إنذار" المقرر عرضه في رمضان 2024، كان المسلسل يحمل اسم "الساعة 5" وتم تغييره إلى "بدون سابق إنذار"، والعمل مكون من 15 حلقة وينتمى لنوعية أعمال الإثارة والتشويق ويحكى قصة ماجد وليلي وهما زوجين ينتظران مولدهما الأول يقعان في الكثير من الازمات.

مسلسل "بدون سابق انذار" بطولة آسر ياسين، عائشة بن أحمد، أحمد خالد صالح، جهاد حسام، أحمد على ماهر، نهال عنبر وعدد آخر من الفنانين جارى الإعلان عن أسمائهم، والعمل من تأليف ألمى كفارنة وإخراج هانى خليفة وإنتاج شركة blue bee.

طالع أيضا: ريم رؤوف: أحمد مختار خالي ... وأحمد كمال كان صديقه وكان بيقعدني على حجره ويلعب بيا مع عبلة كامل

*المصدر: في فن | filfan.com
لايف ستايل على مدار الساعة

حقوق التأليف والنشر © 2024 موقع كل يوم

عنوان: Armenia, 8041, Yerevan
Nor Nork 3st Micro-District,

هاتف:

البريد الإلكتروني: admin@klyoum.com